¿Com es pot millorar la relació amb els proveïdors?
Les dades no menteixen: el 46% de les empreses tenen com a objectiu millorar la gestió de proveïdors. En aquest sentit, el desafiament és que el procés de comptes per pagar sigui àgil i fluid, de manera que els proveïdors estiguin contents. Això no sempre succeeix, i sorgeixen inconvenients com la falta de visibilitat de factures, ineficiències operatives o errors de tecleig.
Per això és necessària la digitalització. Amb una solució de Comptes per Pagar hi ha una visibilitat total, es maximitza el compliment, es minimitzen els riscos i es redueix la càrrega de treball. En resum, s’és més eficient.
Processos fàcils i transparents
El 15-20% de les factures generen consultes, que treuen 5-20 minuts de mitjana. Amb un portal d’autoservei, està disponible un repositori centralitzat d’informació que minimitza el temps de gestió de consultes. De la mateixa manera, accelerar el tractament de les factures és senzill, amb la possibilitat de veure l’estat de les mateixes en qualsevol moment. Un altre dels avantatges de les solucions de Cuentas Por Pagar és la comunicació contínua entre empresa i proveïdor. La relació es digitalitza d’una forma integrada, completa i totalment intuïtiva. D’aquesta manera, es redueixen els riscos i s’optimitza el procés.
Només el 35% de les empreses gestionen els proveïdors mitjançant un portal d’autoservei; posa’t en contacte amb nosaltres si vols innovar i apostar per una gestió documental intel·ligent.