Casos d’Èxit

JA CONFIEN EN NOSALTRES

dia logo

Millores en la comunicació amb els proveïdors i transportistes.

“La solució eBIT 400 ens ha permès millorar considerablement la comunicació amb els nostres proveïdors i transportistes, prestant d’aquesta manera un millor servei pel que fa a l’entrega de documentació, comandes, càrrecs, etc.”

Sr. Antonio Regatos
Organització i Sistemes a DIA

Reptes

  • Automatitzar processos d’enviament de documentació a proveïdors i transportistes.
  • Maquetació de documents àgil i senzilla.
  • Proporcionar a l’ERP (IBM iSeries) l’interface necessari per a enviar/rebre eMail, Fax i SMS.

Solució

  • eBIT 400

Beneficis

  • Simplificació i optimització del procés de reaprovisionament.
  • Menys recursos d’empresa necessaris.
  • Reducció de costos.
  • Millor comunicació amb els proveïdors.
  • Més volum de transaccions i de negoci.
SUZUKI
Consolidació del punt de documentació i consulta de la facturació.
“La solució eBIT CxC ens ha permès consolidar el punt de documentació i consulta de la facturació provinent de diferents aplicacions.
Ara podem veure i gestionar millor tots els documents associats al cicle de venda. A més, al ser una solució escalable, ens és possible abordar altres projectes com la gestió documental, l’automatització de factures de proveïdors, la gestió d’albarans, workflows, etc.”

Sr. Ángel Pulido
Director ITC Suzuki

Reptes

  • Agilitzar el tractament de les factures de clients
  • Eliminar l’ús del paper
  • Unificar l’arxiu

Solució

  • eBIT CxC

Beneficis

  • Suzuki ha millorat el seu servei, amb més eficàcia i exactitud a l’hora de tractar les factures. La implementació de la solució eBIT Cuentas x Cobrar ha permès a l’empresa estalviar costos, incrementant així la productivitat de la companyia.
cinesa-logo

Millora dels circuits interns i de la qualitat de servei als clients.

“La solució eBIT 400 OEM ens ha ajudat a millorar circuits interns i la qualitat de servei als nostres clients.

Tot el disseny i la maquetació de les nostres factures generades des de JD Edwards és dut a terme de manera molt àgil al servidor, per a la seva posterior aprovació i enviament al client final.”

Sr. Manel Nuñez
Director de Sistemes d’Informació CE CINESA-UCI

Reptes

  • Agilitzar el procés del cicle de caixa i del cobrament de les factures generades des de l’ERP JD Edwards.
  • Integració amb la seva plataforma IBM iSeries.

Solució

  • eBIT 400 OEM integrat amb ERP (JD Edwards) + Esker DeliveryWare.

Beneficis

  • Simplificació y optimització del procés de facturació.
  • Menys recursos d’empresa necessaris.
  • Reducció de costos.
  • Millor comunicació amb els clients.
  • Més volum de transaccions i de negoci.
  • Magatzems.
dhl

Canvi del sistema de gestió documental per una solució oberta, flexible i robusta.

“eBIT EasyDocs és una eina àgil i fàcil d’utilitzar, amb múltiples opcions que cobreixen diferents necessitats sense desenvolupaments externs.”

Responsable de Programme Management
DHL Parcel Iberia

Reptes

  • Canviar el sistema de gestió documental per una solució oberta i flexible.
  • Creixement i robustesa: capacitat de gestionar una mitjana de 100.000 documents al dia.

Solució

  • eBit EasyDocs
seur

Millora del procés de facturació electrònica, reducció del temps de manipulació.

“Amb la solució eBIT Cuentas x Cobrar hem pogut millorar el nostre procés de facturació electrònica, reduint temps de manipulació i, de manera directa, la satisfacció global dels nostres clients.

Gràcies a eBIT Cuentas x Cobrar, el client disposa de forma immediata de la factura electrònica firmada i entregada per diferents canals (eMail, FTP, Portal Web, etc.).

Ara estem en una excel·lent posició per poder abordar nous projectes, com la gestió documental, workflows, digitalizació certificada de factures de proveïdors, gestió d’albarans, etc.”

Sr. Fernando Parra
Responsable facturació electrònica de SiF

Reptes

  • Optimitzar procés facturació

Solució

  • eBIT CxC (Cuentas x Cobrar)

Beneficis

  • Com a resultat de la implementació de la solució eBIT Cuentas x Cobrar, SEUR GEOPOST ha obtingut significatives millores en la qualitat del servei, eficàcia, exactitud i estalvi de costos. El temps dedicat a la facturació i a la gestió d’incidències s’ha reduït significativament, permetent al personal del departament d’administració dedicar els seus esforços a tasques que aportin més valor.
Riera Comercial

Reducció dels temps del procés i del cicle de caixa.

“La solució eBIT 400 ens ha permès millorar considerablement la comunicació amb els nostres clients. Gràcies a l’automatització del procés de facturació a clients hem aconseguit reduir els temps de procés i del cicle de caixa, prestant un servei més ràpid i eficient. També hem aconseguit maquetar les factures i les comandes d’una forma òptima.”

Sr. Joaquim Riera

Riera Comercial

Reptes

  • Agilitzar la facturació a clients
  • Maquetació de factures i comandes
  • Enviament per eMail + impressió

Solució

  • eBIT 400

Beneficis

  • Riera Comercial pot gastar menys recursos en la facturació i destinar-los a tasques de més valor. El procés se simplifica i optimitza, mentre que els costos es reueixen. La comunicació amb els clients també s’ha vist afectada positivament. Per altra banda, la firma electrònica s’ha implementat de manera satisfactòria a l’empresa. A més, la maquetació ha millorat la imatge corporativa i s’ha portat a terme d’una manera molt àgil.
red poin

Eliminació del paper preimprès i millora del procés de facturació.

“eBIT 400 ens ha permès millorar el procés de facturació, prestant als nostres clients un servei més ràpid i eficient.

També hem aconseguit eliminar el paper preimprès, que ens limitava l’adaptació del document a la nostra imatge corporativa. Aquesta també s’ha millorat amb la maquetació que ens aporta el producte.”

Srta. Marta Badia

Responsable d’Administració a Red Point.

Reptes

  • Agilitzar la facturació a clients.
  • Eliminar el paper preimprès.
  • Implementar la firma electrònica.

Solució

  • eBIT 400

Beneficis

  • Red Point pot gastar menys recursos en facturació i destinar-los a tasques de més valor. El procés se simplifica y optimitza, mentre que els costos es redueixen. La comunicació amb els clients també s’ha vist afectada positivament. Per altra banda, la firma electrònica s’ha implementat de manera satisfactòria a l’empresa. A més, la maquetació ha millorat la imatge corporativa i s’ha dut a terme d’una manera molt àgil.
soler palau

Reducció dels costos d’explotació i millora de la visibilitat del circuit d’aprovació de factures.

“La solució eBIT for KOFAX ens ha ajudat a reduir significativament els nostres costos d’explotació i a millorar la visibilitat de tot el circuit d’aprovació de factures.

Ara estem en una excel·lent posició per a poder processar no només els documents de factures dels nostres proveïdors amb una solució estandarditzada (des de la captura a l’arxivat, passant per tot el flux de treball) sino també altres tipus de documentació, com albarans, contractes, documentació legal, etc.”

Sr. Jorge Casino
Director d’Administració a SOLER & PALAU

Reptes

  • Agilitzar el procés de tractament de les factures de proveïdors.
  • Workflow d’aprovació i integració amb el sistema ERP existent (JD Edwards).

Solució

  • eBIT for KOFAX + KOFAX Transformation + VRS.

Beneficis

  • Com a resultat de la implementació de la solució eBIT for KOFAX, Soler & Palau ha obtingut significatives millores pel que fa a productivitat, eficàcia, exactitud i estalvi de costos. El temps total per a processar les factures de proveïdors a Soler & Palau s’ha reduït significativament i, gràcies a la disminució de les tasques manuals de processament, el personal del departament d’administració de Soler & Palau ha pogut dedicar els seus esforços a tasques de més valor.
saplex
Reducció del temps de generació d’informes referents al seguiment de producció.
“Les necessitats més urgents de SAPLEX consistien a reduir el temps de generació d’informes referents al seguiment de la producció de les nostres màquines de la cadena de producció.”

Sr. Antoni Pasarisas
Responsable de Sistemes d’Informació a SAPLEX

Reptes

    • Obtenir una informació consolidada i actualitzada per assegurar la presa de decisions.
    • Integrar l’autentificació amb el seu directori actiu de Microsoft.
  • Accedir als informes des dels seus dispositius mòbils iPhone.

Solució

  • Pentaho BI Suite.

Beneficis

    • Estalvis en costos de producció.
    • Menys temps de procés, més productivitat.
  • Personal més satisfet i motivat.
bac-valves-logo

Construcció d’un portal web per als clients, millorant la qualitat de servei.

“Amb la solució eBIT EasyDocs hem pogut construir un portal web per als nostres clients, millorant el nostre compromís amb la qualitat del servei i, de forma directa, la satisfacció global dels nostres clients.

Gràcies a eBIT EasyDocs, el client disposa d’accés a aquella informació rellevant relacionada amb el procés de producció de les seves comandes. Ara estem en una excel·lent posició per a poder abordar altres projectes documentals: portal del treballador, documentació ISO, digitalització certificada de factures de proveïdors, gestió d’albarans, etc.”

Sr. Manel Pérez
IT Manager a BAC VALVES

Reptes

  • Creació portal de Clients.

Solució

  • eBIT EasyDocs

Beneficis

  • Com a resultat de la implementació de la solució eBIT EasyDocs, BAC VALVES ha obtingut significatives millores en productivitat, eficàcia, exactitud i estalvi de costos. El número de trucades dels clients s’ha reduït significativament i, gràcies a la disminució de les tasques manuals de processament, el personal del departament d’administració ha pogut dedicar els seus esforços a tasques que aporten més valor.
proclinic

La solució eBIT  ha ajudat a reduir significativament els costos d’explotació.

“La solució eBIT ens ha ajudat a reduir significativament els nostres costos d’explotació.

Ara estem en una excel·lent posició per a processar els nostres documents (confirmacions de comandes, factures, albarans) amb una solució estandarditzada — des de la captura a l’arxivat, passant per tot el flux de treball.”

Sr. Pedro Sánchez
Responsable de Sistemes d’Informació a PROCLINIC

Reptes

  • Agilitzar els processos de tractament de la documentació rebuda de proveïdors i clients.
  • Integració amb el sistema ERP SAP existent.

Solució

  • KOFAX Capture + KOFAX Transformation + VRS

Beneficis

  • Com a resultat de la implementació de la solució de KOFAX, Proclinic ha obtingut significatives millores en productivitat, eficàcia, exactitud i estalvi de costos. El temps total per a processar les confirmacions de compra a Proclinic s’ha reduït fins a un 40% en alguns casos i, gràcies a la significativa disminució de les tasques manuals de processament, el personal del departament de compres de Proclinic ha pogut dedicar els seus esforços a altres àrees.
Macmillan

Reducció dels costos d’explotació i millora de la visibilitat de diferents processos.

“La solució eBIT for SAP ens ha ajudat a reduir significativament els nostres costos d’explotació i a millorar la visibilitat de diferents processos a la nostra companyia: Factures de Proveïdors, Comandes de Clients i Facturació electrònica.

Al ser una solució modular, eBIT for SAP ens ha permès anar incorporant paulatinament els diferents verticals, simplificant el desplegament, la gestió i el manteniment dels mateixos, així com la unificació d’eines de treball dels nostres usuaris. Ara estem en una excel·lent posició per a poder abordar altres projectes com la gestió documental, de cara a organitzar la resta de documentació de la companyia (albarans, contractes, documentació legal, etc.)”

Sr. Javier Turégano
IT Manager a MACMILLAN IBERIA

Reptes

  • Agiltzar el procés de tractament de les factures de proveïdors.
  • Agilitzar el procés de tractament de les Comandes de Clients.
  • Facturació electrònica + FACe.
  • Workflow d’aprovació i integració amb el sistema ERP existent.

Solució

  • eBIT for SAP

Beneficis

  • Com a resultat de la implementació de la solució eBIT for SAP, Macmillan Iberica ha obtingut significatives millores en productivitat, eficàcia, exactitud i estalvi de costos. El temps total per a processar les factures de proveïdors o les comandes de Clients a Macmillan Iberica s’ha reduït significativament i, gràcies a la disminució de les tasques manuals de processament, el personal del departament d’administració ha pogut dedicar els seus esforços a tasques que aportin més valor.
Qermam Homs

Millora del procés de facturació i reducció de temps de manipulació.

“Amb la solució eBIT Cuentas x Cobrar hem pogut millorar el nostre procés de facturació, reduint temps de manipulació i, de manera directa, la satisfacció global dels nostres clients.

Gràcies a eBIT Cuentas x Cobrar, el client disposa de forma ràpida tant de la factura com dels seus albarans associats, tot en un document de fàcil lectura. Ara estem en una posició excel·lent per a abordar altres projectes com la gestió documental, el portal web del client, la digitalització certificada de factures de proveïdors, etc.”

Germans Homs Lloguer de Maquinaria 1852, S.L.

Reptes

  • Optimizar procés facturació

Solució

  • eBIT CxC (Cuentas x Cobrar)

Beneficis

  • Com a resultat de la implementació de la solució eBIT Cuentas x Cobrar, GERMANS HOMS ha obtingut significatives millores en qualitat de servei, eficàcia, exactitud i estalvi de costos. El temps dedicat a la facturació i a la gestió d’incidències s’ha reduït significativament, permetent al personal del departament d’administració dedicar els seus esforços a tasques que aportin més valor.
TEPSA

Agilitat en la gestió de les factures de proveïdors i la reducció dels costos d’explotació.

““Vam acudir a Biton per modernitzar i optimitzar la nostra gestió de factures de proveïdors, i amb la implementació de la solució Esker on Demand Accounts Payable (Comptes per Pagar) estem reduint significativament els costos d’explotació. Amb un alt nivell tecnològic, ens permet gestionar grans volums de factures de manera àgil i eficient.

La integració fàcil amb el nostre ERP (SAP), l’augment de la productivitat que ha comportat i la implicació de l’equip de Biton durant tot el procés han fet que estiguem orgullosos d’haver implementat aquesta solució a TEPSA.”

Sr. Francesc Surós

Cap d’IT a TEPSA

Reptes

  • Agilitzar el procés de tractament de les factures de proveïdors.
  • Workflow d’aprovació i integració amb el sistema ERP existent (SAP).
  • Modernitzar solució legacy amb nova tecnologia que incorpora IA.

Solució

  • Esker on Demand AP (Accounts Payable).

Beneficis

  • Com a resultat de la implementació de la solució, TEPSA ha obtingut significatives millores en productivitat, eficàcia, exactitud i estalvi de costos. El temps total per processar les factures de proveïdors s’ha reduït i el personal del departament d’administració gestiona de manera molt més ràpida i eficient les càrregues de feina. Alhora, això permet dedicar esforços a tasques de més valor. Abans, TEPSA ja tenia una solució automatitzada, però no havia evolucionat tecnològicament tal com ho ha fet Esker On Demand AP. Ara, el flux de treball disposa d’una visibilitat completa gràcies als KPIs amb capacitat de seguiment en temps real. Amb una integració àgil i fàcil amb el seu ERP SAP, juntament amb l’eliminació del paper s’han incrementat també la seguretat i la productivitat de la companyia.
Salica

Millora de la comunicació amb clients y reducció del temps del procés de facturació.

La solució eBIT 400 ens ha permès millorar considerablement la comunicació amb els nostres clients. Gràcies a l’automatització del procés de facturació a clients hem aconseguit reduir els temps del procés i el cicle de caixa.”

Departament de sistemes de SALICA

Reptes

  • Automatitzar processos d’enviament de factures a clients.
  • Maquetació i arxivat dels documents de forma àgil i senzilla.
  • Processar l’spool del IBM AS400 generat per l’ERP Open2000.

Solució

  • eBIT 400

Beneficis

  • Simplificació y optimizació del procés d’enviament de factures a clients.
  • Menys recursos d’empresa necessaris.
  • Reducció de costos.
  • Millor comunicació amb els clients.
  • Més volum de transaccions i de negoci.