L’apartat “Expedients” del nou eBit EasyDocs 8.0
Dins d’un gestor documental, els expedients són un sistema de carpetes personalitzades on el client pot definir com vulgui l’estructura, els permisos, els documents que surten per defecte, etc. D’alguna manera, són una forma d’organitzar la informació de l’empresa segons la temàtica dels continguts pujats per optimitzar així la manera de treballar.
En aquest sentit, hem preparat una peça audiovisual centrant-nos en l’apartat d’“Expedients” de la nova versió 8.0 d’eBit EasyDocs 8.0. Es tracta del tercer vídeo d‟una sèrie que té com a objectiu presentar les funcionalitats més importants d’aquest portal.
Fem un repàs pels tipus d’expedients, les estructures de carpetes i moltes de les possibilitats que ens ofereix aquest apartat, com ara la pujada de documents o guardar-hi anotacions. A més, també apareixen altres opcions que tractarem en profunditat en els propers vídeos: gestionar les notificacions associades al document, configurar els permisos i les associacions, gestionar el versionat de cada document i integrar el document amb el motor de processos, etc.
Seguiu atents a les nostres xarxes socials, on estrenarem més peces audiovisuals d’aquesta sèrie, i no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres si us sorgeix algun dubte.