Les regles de workflow al nou eBit EasyDocs 8.0
Amb la tornada a la rutina, a Biton hem seguit confeccionant diferents peces audiovisuals per tal d’analitzar a fons cadascuna de les funcionalitats del nostre gestor documental eBit EasyDocs. La versió 8.0 d’aquesta plataforma ve carregada de novetats que desgranem a poc a poc.
En aquest cinquè vídeo que publiquem, explorem l’apartat “Gestió BPM”. Més concretament, el subapartat de les regles de workflow, una eina per poder configurar els processos d’aprovacions o validacions als documents i formularis que ho necessitin. Amb la configuració correcta, quan un document o formulari entri a la nostra plataforma EasyDocs, passarà pels usuaris que nosaltres determinem a les regles workflow i, si aquests donen el vistiplau, es procedirà a la resta del flux d’aprovació definit prèviament.
A la demo, prenem com a exemple una factura de proveïdor, encara que el procés és vàlid per a qualsevol tipus de document o formulari.
Després de fer una ullada a la llista de regles de workflow, al vídeo generem una nova regla, seguint i comentant cadascun dels 4 passos de l’assistent. A més, provem les regles i fem un repàs de les principals eines que hem anat veient al llarg dels vídeos.
Seguiu atents a les nostres xarxes socials, on estrenarem més peces audiovisuals d’aquesta sèrie, i no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres si us sorgeix algun dubte.