La firma electrònica remota transforma les organitzacions
Els nostres partners Validated ID ajuden a transformar digitalment les empreses amb diferents solucions de firma electrònica, una eina essencial per a les empreses del segle XXI. Entre totes les opcions, VIDsigner Remote permet enviar documents que requereixen firma a qualsevol persona que tingui un ordinador, una tablet o un smartphone. Tot això sense necessitat d’instal·lació ni de coneixements previs.
Un dels elements clau de la firma electrònica és la seguretat. Per garantir-la, es realitza una doble validació via correu electrònic i OTP (One Time password) al dispositiu firmant. Amb això es pot assegurar la identitat.
El funcionament de la firma remota
El procés d’aquesta firma electrònica té 3 passos senzills:
- Es genera el document: l’emissor genera el document i l’envia al firmant des del software habitual.
- Es rep l’email: el firmant rep un correu electrónic amb un enllaç al document, per tal que pugui revisar-lo i acceptar-lo.
- Es rep un codi SMS i es firma: per garantir la seguretat, el servei envia una contrasenya d’un sol ús al seu dispositiu a través d’un SMS. Un cop introduïda, el receptor fa la firma.
A més de tenir múltiples evidències, aquesta firma compleix amb normativa eIDAS de la UE, inclou One Time Certificates per a cada firmant, permet estalviar molt temps en el procés de firma i garanteix que es veu tot el que es firma. A les organitzacions, és una eina més que útil per agilitzar processos, i empreses de múltiples sectors ja s’han beneficiat dels seus avantatges.
Com a partners de Validated ID, des de Biton Consultores ajudem la teva empresa a transformar-se digitalment. Descobreix més sobre les nostres solucions de gestió documental.