Biton i el software de gestió documental per a empreses
L’equip de Biton Consultores hem preparat un vídeo on t’expliquem d’una forma gràfica com pot ser útil per a la teva empresa un software de gestió documental. Un estudi d’AIIM Europe revela que el 15% de l’espai de les oficines està dedicat a guardar documents… Però, t’has plantejat quant temps i diners s’estalviarien les empreses sense tot aquest paper?
Segons diferents estudis, les companyies estalvien entre un 60% i un 80% a l’introduir una eina de gestió documental. I és que una gestió intel·ligent i eficient de la informació ajuda a ordenar l’empresa i a facilitar el treball del personal administratiu. A Biton t’ajudem en el procés de digitalitzar la informació, eliminar el paper innecessari i acompanyar-te en el procés de transformació digital.
La digitalització ja no és el futur, sinó el present de les organitzacions. I la nostra gestió documental intel·ligent és la manera òptima d’incorporar, gestionar, emmagatzemar i distribuir els documents.
¿Què guanyes amb nosaltres?
Entre molts altres beneficis, ordenar la informació de la teva empresa, eliminar els errors humans, una cerca avançada, traçabilitat i control d’accés personalitzable a tots els documents. Tot això amb una eina que s’ajusta a les necessitats de cada empresa, amb un ràpid procés d’adaptació i integració amb la resta d’aplicacions.
Cada vegada hi ha més negocis que miren cap endavant. Amb més de 20 anys d’experiència, a Biton tenim la clau per tal que les companyies s’actualitzin, estalviant temps i diners d’una forma sostenible per al medi ambient.
Contacta amb nosaltres si vols més informació sobre aquest software.