Aprofitar la tecnologia a les pymes
Les empreses petites i mitjanes tenen un nombre de treballadors reduït. Per això, moltes d’elles opten per implementar tecnologia amb l’objectiu d’optimitzar els processos empreserials. Aquestes eines tecnològiques treuen un volum significatiu de treball, donat que és molt comú dedicar gran part de la jornada laboral a buscar documents i a processos que generen una gran pèrdua de temps.
Per què les pymes no inverteixen i segueixen mantenint processos ineficients? Segurament, la resposta sigui per falta de temps, la gestió de les prioritats del dia a dia i la dificultat del canvi de cultura empresarial. Un cop superades aquestes pors, aprofitar la tecnologia és més que necessari per augmentar la productivitat dels negocis i aconseguir millors resultats.
Els avantatges de la tecnologia empresarial
La digitalització obre fronteres, millora l’experiència del client i la reputació, i fomenta la cooperació dels treballadors, entre altres avantatges. Tot i que els volums de negoci de les empreses petites i mitjanes són menors, en un món globalitzat, la direcció de qualsevol companyia ha de passar per la transformació digital per un èxit optimitzat.
En aquest sentit, la gestió documental és una peça fonamental si es busca el creixement i l’estalvi en un context sostenible. Implementar un sistema d’aquestes característiques permet eliminar el paper i beneficia el medi ambient, ajudant a complir amb la responsabilitat social corporativa. La implementació d’un software de gestió documental en un departament de comptabilitat permet a les organitzacions desenvolupar-se i mirar cap endavant. Això és possible gràcies a eBit EasyDocs, el gestor documental de Biton. Posa’t en contacte amb nosaltres per obtenir més informació.