Eliminació del paper preimprès i millora del procés de facturació.
Portfolio Description
Més informació
"eBIT 400 ens ha permès millorar el procés de facturació, prestant als nostres clients un servei més ràpid i eficient.
També hem aconseguit eliminar el paper preimprès, que ens limitava l'adaptació del document a la nostra imatge corporativa. Aquesta també s'ha millorat amb la maquetació que ens aporta el producte."
Srta. Marta Badia
Responsable d'Administració a Red Point.
Reptes- Agilitzar la facturació a clients.
- Eliminar el paper preimprès.
- Implementar la firma electrònica.
- eBIT 400
- Red Point pot gastar menys recursos en facturació i destinar-los a tasques de més valor. El procés se simplifica y optimitza, mentre que els costos es redueixen. La comunicació amb els clients també s'ha vist afectada positivament. Per altra banda, la firma electrònica s'ha implementat de manera satisfactòria a l'empresa. A més, la maquetació ha millorat la imatge corporativa i s'ha dut a terme d'una manera molt àgil.




