Gestió de Sol·licituds de Compra

La nostra solució “Gestió de sol·licituds de compra” permet automatitzar de manera intel·ligent tot el procés de sol·licitud i aprovació de compres, des del primer requeriment fins a la comanda final. A més:

  • Digitalitza i centralitza les sol·licituds de compra.
  • Estableix workflows daprovació amb control pressupostari.
  • Facilita el compliment de les polítiques de proveïment.
  • Millora la col·laboració entre departaments.
  • Elimina la despesa improvisada i redueix el risc d’errades.
  • Permet seguiment en temps real de tot el cicle de compra.
  • Millora la traçabilitat de les comandes i la conciliació amb factures i recepció de mercaderia.
  • Incorpora dashboards personalitzables per supervisar tasques, productivitat i detectar oportunitats.

Les solucions estan pensades per agilitzar, sistematitzar i simplificar les tasques dels nostres clients i el desenvolupament de solucions específiques d’acord amb la casuística de cada empresa, recolzats en l’experiència i la capacitat dels qui formem part de la companyia. En aquesta solució col·laborem amb el partner especialitzat Esker.

Descobreix la Solució