La nostra solució “Comptes per cobrar” permet enviar el 100% de les factures a clients de manera electrònica. A més:
- Automatitza el procés d’emissió i tramesa de factures a clients.
- S’integra amb qualsevol ERP.
- Obté les dades necessàries per generar els documents electrònics de la factura.
- Adapta la factura electrònica a qualsevol format.
- Dota de validesa legal a la factura amb certificat digital.
- Disposa d´un portal per als clients amb tota la informació que necessiten.
- Millora el Cash Management Financer i Operatiu.
- Garanteix el lliurament de factures al 100% dels destinataris.
Les solucions estan pensades per agilitzar, sistematitzar i simplificar les tasques dels nostres clients i el desenvolupament de solucions específiques d’acord amb la casuística de cada empresa, recolzats en l’experiència i la capacitat dels qui formem part de la companyia.
La Llei "Crea y Crece"
Amb l’entrada de l’obligatorietat de la facturació electrònica, s’acosta un gran canvi per a les empreses. A Biton podem ajudar a cobrir totes les necessitats que sorgeixin en el procés.
De quina forma afectarà?
A més de canviar el procés de facturació, la nova normativa comporta una sèrie de modificacions essencials. S’eliminaran els PDF; només s’aprovaran formats estructurats que permetin la integració als programes de gestió empresarials.També caldrà que les factures dels clients estiguin disponibles durant 4 anys, amb accés gratuït.
El Calendari
L’obligació entrarà en vigor un any després de la publicació de l’Ordre ministerial amb les especificacions tècniques de la SPFE. A partir d’aquell moment, les organitzacions amb facturació anual superior a 8 milions d’euros hauran de facturar en format electrònic. Dos anys després, s’aplicarà per a la resta d’empreses. Amb les eines de Biton ajudarem les companyies a adaptar-se als canvis legislatius i tecnològics, cobrint tant la normativa actual com la nova normativa a nivell global en tot moment.
A més, aquest nou funcionament permetrà optimitzar l’enviament i la recepció de factures, amb el suport del nostre equip i un portal de clients i proveïdors amb múltiples funcionalitats: registres dels estats de la factura, arxivat legal, visibilitat en PDF, possibilitat de gestió documental d’annexos, etc.


VERI*FACTU
Paral·lelament, l’Agència Tributària desenvolupa un altre Reglament perquè les pimes facin el reporting fiscal de l’IVA a través d’un sistema anomenat Verifactu. Aquest Reglament estableix els requisits obligatoris que han d’adoptar els sistemes i programes de facturació, així com l’estandardització dels formats dels registres de facturació. Això no afecta les empreses subjectes al SII i tampoc l’autofacturació.
La previsió és aplicar el compliment durant el 2026. A mitjà termini, tots els sistemes informàtics que no estan obligats pel Reglament convergiran aquest model de dades, que serà el pas previ a la implantació de la facturació obligatòria.
T'ho expliquem amb imatges
Descobreix els detalls de la Llei Crea i Crece i l’entrada de l’obligatorietat de la facturació electrònica en aquesta peça audiovisual.


