La nostra solució “Gestió de sol·licituds de compra” permet automatitzar de manera intel·ligent tot el procés de sol·licitud i aprovació de compres, des del primer requeriment fins a la comanda final. A més:
- Digitalitza i centralitza les sol·licituds de compra.
- Estableix workflows daprovació amb control pressupostari.
- Facilita el compliment de les polítiques de proveïment.
- Millora la col·laboració entre departaments.
- Elimina la despesa improvisada i redueix el risc d’errades.
- Permet seguiment en temps real de tot el cicle de compra.
- Millora la traçabilitat de les comandes i la conciliació amb factures i recepció de mercaderia.
- Incorpora dashboards personalitzables per supervisar tasques, productivitat i detectar oportunitats.
Les solucions estan pensades per agilitzar, sistematitzar i simplificar les tasques dels nostres clients i el desenvolupament de solucions específiques d’acord amb la casuística de cada empresa, recolzats en l’experiència i la capacitat dels qui formem part de la companyia. En aquesta solució col·laborem amb el partner especialitzat Esker.


